پرینتر 3 بعدی

2 سال قبل
596 بازدید

0

با سلام و عرض ادب خدمت دوستان و جناب دمیرچی

آیا امکان اتصال 4 تا 8 هیت بد 214 در 214 با ولتاژ 12 یا 24 ولت در کنار همدیگر برای تشکیل یک هیت بد یک تیکه سایز بزرگ 40 یا 60 یا 80 وجود دارد ؟

مثلا برای 4 هیت پد چگونه باید 4 عدد سنسور ترمیستور و 4 ورودی ولتاژ را به برد skr یا makerbase متصل کرد تا برد همزمان بتواند 4 هیت پد را به صورت یکسان مثل یک هیت پد یک تکه دما را کنترل و میزان کنید ؟
آیا به لوازم الکترونیکی و ماژول و سنسور مجزا دیگری برای متصل کردن 4 هیت پد به همدیگر و اتصال به مادر برد احتیاج است ؟
آیا در قسمت نرم افزاری هم باید تغییری در جای خاصی انجام داد و اگر بله در کدام قسمت و چه چیزی باید تغییر پیدا کند ؟

31 اردیبهشت 01 در 11:04
محمد عزیزی پور
1

افزودن دیدگاه

1 پاسخ ثبت شده است
0

با سلام

برای بحث تغذیه این سیستم شما می توانید از ماژول پاور هیت بد BT-MOS پرینتر سه بعدی استفاده کنید.

با توجه به جریان هر کدام از هیت بد های خود می توانید یک به یک به این ماژول یا چند عدد به یک ماژول متصل کنید و ورودی همه این ماژول ها را به پایه کنترل هیت بد که قبلا یک هیت بد را وصل بوده است وصل کنید.

در مورد سنسور دما فکر نمیکنم در این برد ها جایی برای قرار دادن سنسور ها به این صورت داشته باشد. این مورد را باید بررسی کنید.

اما راه حل برای این موضوع استفاده از یک سنسور برای تمامی هیت بد ها می باشد. (درست هست که دارای خطا می باشد و امکان دارد یکی از هیت بد ها سردتر یا داغ تر بشود)

روش دیگری که می توانید استفاده کنید استفاده از یک میکروکنترلر مجزا و وصل کردن تمامی سنسور ها و ماژول های پاور هیت بد ها به آن ماژول می باشد و چه دستی و چه از روش وصل کردن به برد اصلی دستور ها را دریافت کند و دما هیت بد ها را تنظیم کند.

01 خرداد 01 در 04:59
محمد دمیرچی
3620

افزودن دیدگاه


انجمن کافه‌ربات © 1400